LSB har taget røven på mig! (VISA-gebyr)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Der er åbenbart et maksimum på 20.000 over 30 dage for internethandel med VISA-kort i udlandet. Og hvis man så overskrider denne “sikkerhedsmæssige" foranstaltning, ja så koster det lige 150 kr. Det er jo skidesmart! Lidt for smart, efter min vurdering. Jeg har skrevet til forbrugerombudsmanden, da jeg ikke har tænkt mig at finde mig i denne svinesteg, ikke at have fuld adgang til og kontrol over egne penge. Det er jo snart ikke til at kende bankvæsenet fra skattevæsenet. Har I nogle tips til hvordan jeg får de 150 kr. igen som retteligt tilhører mig?
Mvh
AHK
Besynderligt først at underskrive reglerne vedr. dit kort og dernæst brokke sig over at reglerne bliver håndhævet:
Citat: “Visa-kortet har et samlet maksimum for køb og hævning pr.
løbende 30 dage. Inden for det samlede maksimum er der fastsat
grænser for, hvor mange kontanter du kan hæve hos
pengeinstitutter og i pengeautomater pr. dag. Beløbene fremgår af
Lån & Spar Banks gebyrliste, som du finder på http://www.lsb.dk”;
Din sag vil blive afvist øjeblikkeligt.
jeg er selv løbet ind i problemet på en kina tur som privat person, men det kostet intet at få banken til at nulstille max. Altså ud over opkald til min kone via skype.
Lån spar er blevet en gebyr grip vi har lige lukket vores konto hos dem. De betyndte at ta penge for overførsler.