Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Tror man får det samme ud af kontanthjælpen i Nordea.?
KlogeÅge, den ydelse jeg får hedder vist kontanthjælp.
Det er en slags bistand eller hjælp, støtte fra kommunen/staten jeg er bevilget til jeg igen får et godt velbetalt arbejde.
Skulle have stået: Hedder vist ikke kontanthjælp.
Til alle i denne tråd.
Vi har valgt at fjerne navnene på de medarbejdere som er beskrevet i indlægget:
Vi henviser til vores debatregler omkring personer i vores debatforum.
Vi mener heller ikke at offentliggørelse af navne giver mere relevans i debatten om dette emne.
Med venlig hilsen
Mybanker.dk
John Norden
Min datter blev som bankelev i Sydbank sat til at sælge skibsanparter i rigelige mænger -hvor meget forstand havde hun (18 år) på det, tror I? – det var dyrt for os og mange andre, kan jeg hilse og sige.
Så uanset om det er en teenage m/k, er det ledelsen, der udnytter de unges engagement i uddannelsen, “vi vil frem i karrieren", og det er da helt fint.
På en eller anden måde er det altid de unge mænd, der sidder bagerst i lokalet, mens pigerne skal stå ved kassen – uanset pigerne har de bedste karakterer far både gymnasiet og bankskolen.
Tag den – mænd ansætter mænd og kvinder skal bare være dobbelt så gode i samme erhverv.
Hej Johnii
Et godt og velment råd. Hvis du er utilfreds med noget, så vær høflig men bestemt. Hvis dit klagebrev har været udformet på samme måde som dine indlæg herinde, så bliver de af den klageansvarlige anset for at være useriøse og afvist som sådan uden en reel behandling. Hvis du i stedet for skriver en følelsesmæssig afbalanceret klage, så vil den blive betragtet som seriøs og blive behandlet som sådan og du kunne måske endda have fået erstatning, hvis der er noget at komme efter. Pga. den måde du har opført dig på, så vil Nordea frygtelig gerne af med dig. Hvis du ikke går selv, kan du risikere, at de simpelthen smider dig ud. Så ovenstående råd er gode at huske, når du finder en anden bank, at være kunde i.
Regn med, at hvis du går til pengeinstitutankenævnet med sagen, så vil din klage til banken helt sikkert blive fremlagt som dokumentation af Nordea.