Spørgeskema vedr. pension
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Kære bruger på mybanker.dk
Jeg er igang med min hovedopgave på finansøkonomstudiet, som omhandler danskernes pensionsopsparinger samt deres viden på området.
Derfor vil det være mig en stor hjælp, hvis du vil bruge de 3-5 min. det vil tage at udfylde mit spørgeskema. Spørgeskemaet er naturligvis anonymt.
Kommentarer til spørgeskemaet kan skrives i nederste felt i selve spørgeskemaet, eller herinde i debatten.
Jeg håber du har lyst til at deltage, og jeg siger på forhånd tak for din hjælp.
Link: https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEhqNU4xLUJCY2hpR2dMYndQUlo4MUE6MQ
Med venlig hilsen
Michael Jensen, Odense
Erhvervsakademiet Lillebælt
Hej Michael
Vi er tre studerende, der er er i gang med eksamensopgave på HD studiet på Århus universitet.
I forbindelse med faget Erhvervsøkonomisk metode, vil vi gerne undersøge danskernes viden om pensionsopsparing.
Det vigtige i opgaven er ikke selve dataindsamlingen, men derimod selve metoden.
Vi tænkte på, om det var muligt at se de svar, som du har modtaget, da vores eget spørgeskema ville indeholde stort set samme spørgsmål, som dem du har lagt op?
Vi skal blot bruge svarene til at understøtte vores metode, hvorfor vi ikke har fået tid til at lave en egentlig spørgeskema undersøgelse.
Håber du kan hjælpe.
Med venlig hilsen
Andreas