GE Money Bank har dårlig kundeservice
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Søgte om et lån på 30000kr og jeg fik accept inden for få sec.
Sendte mine papirer ind. Og der gik nogle dage.
Fik en mail fra GE at de manglede nogle oplysninger.
Jeg ringede og vi fik det ordnet. (skulle sende billede id med fax, de kan åbenbart ikke modtage email).
De ringede igen og min underskrift på mit billede id var ikke identisk med min min underskrivt på mine indsente parpirer (billede id var mit kørerkort som er 13 år gammelt hvor min underskrift var skrevet mens jeg var pisse nervøs mens kørersagkyndig skullede ondt på mig, som de nu gør.)
Den “venlige" kvinde sagde hun ville lige vende tilbage.
30 min efter fik jeg en mail at min låneansøgning var afvist.
Jeg ringede in og spurgte hvorfor den var det, fik et underligt svar efter en 10min venten i tlf. at min indkomst var for høj til den passede til min årsopgørelse.
Så forstår man lige ingen ting hvad det har med noget at gøre.
(DOHHHH)
Så hold jer væk fra GE Money Bank de er nogle mærkelige nogle.
Mvh
Archon
udmærket råd af mange andre årsager.
Det er vel næppe kundeservice du har kritik af, men mere deres kreditsystem? Det er klart, at afviger oplysningerne på indsendte dokumenter, fra det der er indtastet i ansøgningen, bliver det ofte afvist. Det gælder generelt.