Lån af penge med rente.
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hejsa er kommet i den uheldige situation at mine penge til huslejen som plejer at kører ind til udlejeren automatisk den 1, ikke er blevet overført da min netbank gik ned og dermed åbenbart slettede mine faste betalinger og derfor har jeg brugt penge på div. ting men også troet at huslejen var betalt, hvilken den ikke er og jeg har brugt de pengene til huslejen andetsteds og pengene til de andre faste udgifter som telefon,varme,el osv
Så søger derfor et lån af en privatperson på 10.000 hvor jeg betaler dem tilbage hver den 1 med en rente så personen der låner mig dem får 1000 eksta i rente(kan diskuteres
Skriv til mig her eller på hvis du vil hjælpe 🙂
glemte self min mail…
Hvis din historie VIRKELIG er sand, er jeg sikker på at din bank gerne vil hjælpe dig med et kort lån.
Men det er måske der historien halter lidt.
Det lyder usandsynligt at du “kommer til" at bruge 10.000kr ekstra på 12 dage, uden at tænke nærmere over det.
Jeg har STÆRKT på fornemmelsen at den der er dum nok til at låne dig penge, ALDRIG ser skyggen af pengene eller af dig igen.
Så NEJ herfra.
vel historien her er jo ganske enkelt løgn, men går det så går den jo.
Må bare ryste på hovedet. Kom nu med en lidt bedre historie. Man overser ikke bare lige at ens regninger ikke er blevet betalt. Må jeg anbefale at prøve med din syge moster der akut skal have en operation i Tyskland for at overleve?
“Min netbank gik ned og slettede alle faste betalinger"
Må virkelig sætte en skraldlatter op her. Alle faste betalinger registreres i bankens centrale system og køres herfra. Din lokale klient er totalt underordnet hvad dette angår, så det er jo et klokkeklart bevis på løgn.
Snak med din bank, den vil sikkert gerne hjælpe dig med et lån på 10.000 kr, hvor du afbetaler 1.000 kr hver måned, f.eks. som en kassekredit.