Efterlønsreform
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hey.
Nu er de jo kommet på plads i det nye folketing. Men hvornår kan man så forvente de vedtager efterlønsreformen og dermed udbetaling af efterlønnen.
Regeringen er blevet udvidet med 5 ministre, hvilket betyder merudgift og 5 nye ministerbiler, samt at der er blevet flyttet rundt i ministerier, departementer, styrelser m.v. De penge skal findes først !
Finansloven skal derefter vedtages af Folketinget og samtidig skal der laves kasseeftersyn, først når pengene er skaffet tilveje, vha. Folketinget har vedtaget indtægtslove og derefter udgiftslove, forvent ikke at det sker sådan lige om hjørnet. Dels skal Danmark være formand for EU i første halvdel af 2012. Hvilket medfører at en del udvalsarbejde bliver udskudt. Således skal du ikke glæde dig for tidligt. Du kan følge med på ft.dk
Det forstår jeg så ikke så det du siger der, jeg mindes da Lykke han udtalte i valgkampen at det blot skulle til afstemning i salen.
Løkke Rasmussen bestemmer ikke mere, det er overtaget af Margrethe Vestager, spørg hende 🙂
Jeg vil også gerne vide noget, som en eller anden sikkert kan svare på.
Hvornår sker der begrænsing af fradrag for indbetaling til pensionsordninger?
Skal jeg også spørge Margrethe eller hører det under Helles område?
Hallihallo eller….
Undskyld hvis jeg stilte et forkert spørgsmål
Nej, du skal ikke undskylde, jeg stilte også bare i samme forbindelse et spørgsmål, hvis nogen lige stod og vidste svaret.
Dit efterlønstilgodehavende får du nok først som en nytårsgave, men jeg kan jo ikke love dig det, nogen gange må man væbne sig med lidt tålmodighed og ligesom afvente slagets gang.
Det kan sikkert best betale sig fortsat at indbetale og sats på den skattefri udbetaling