Gebyr for kontantindbetaling
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hvis jeg vil indsætte kontanter på min erhvervskonto, skal jeg i Frøs Herreds Sparekasse betale 50,- kr pr indbetaling. Fuldkommen urimeligt
ok.
Så find en anden bank.
Det er jo svært at sige det er urimeligt – for hvad er rimeligt?
Det eneste sikre man kan sige, at hvis man er utilfreds – så kan man jo altid skifte pengeinstitut.
Købte en ½ liter coca cola i biografen forleden dag til 15,95 kr. – i næste uge kan jeg se, jeg kan købe 1½ liter coca cola i et supermarked for 10 kr. – men begge priser synes jeg nu alligevel er rimelige – og jeg fortryder ikke købet forleden dag.
Tag imod dankort/kreditkort, måske det er langt billigere
Laver du en aftale om fx indbetaling v døgnboks, så skal du nok få en væsentlig rabat på din indbetaling. Jeg har en formodning om, at priserne på erhverv bliver fastsat ud fra, at kunder ikke har behov for alm. betjening ved kassen – den slags service koster nemlig mange penge. Gebyret er sandsynligvis sat højt for at tilskynde folk at bruge døgnboksen. Døgnboksen sparer så desuden både dig og banken penge, så win/win som jeg ser det. Andre banker har mig bekendt lignende ordning.