Nykredit bank: Gebyr 0 kr, men men men….
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Jeg er egentligt godt tilfreds med nykredit bank, den kan rigtig mange ting. Virker også på min Anroid telefon.
Men det snyder mig altså at når man laver en Betal regning eller en bankoverførsel, så står der på selve transaktionen:
Gebyr: 0,00 DKK
Men så får man 4 gange årligt et gebyr på hver enkelt transaktion. Er det ikke at vildlede mig som forbruger?
Det er for posteringer der koster, men ikke selve transaktionen.
http://www.nykredit.dk/privat/ressourcer/dokumenter/pdf/Priser/Serviceydelser.pdf
haha. Det er det samme slagger. Du kan ikke lave en transaktion uden at det giver sig udslag i en postering.
Jeg syntes det er fair nok det koster 0,75 kr. hvis man laver en postering, men det er ikke fair de skriver det koster 0 kr, og så kommer bagefter, kalder det noget andet og så opkræver penge.
Vsko det er et meget godt eksempel på mere vil have mere.
Fordi en ting er gratis vil du også have en anden ting gratis.
Jeg syntes på ingen måde at det er at vildlede kunden. Banken kan jo ikke gøre for at man ikke forstår sig på forskellen mellem 2 ydelser.
Og siden de fortsat praktisere den form for gebyrstruktur er flertallet af deres kunder nok enige.
At du syntes det er okay at det koster penge pr. Translationel forstår jeg ikke. Jeg foretrækker at bruge dankort også til små beløb, så jeg vil blive træt af de 0,75 hver gang.
For mig lyder det til at de foretrækker at kunderne bruger kontanter, hvilket jeg ikke forstår når man ser på hvor omkostningstungt det er at håndtere kontanter.
Blot min holdning