Basisibank, dårlig service!
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
For ca 2 uger siden sendte jeg en låneansøgning. De siger det tager 3 dage og så har de en beregning klar.
5 dage senere ikke sket noget endnu. Ringer til dem og der er en del forvirring. De har smidt den væk.
Sender en ny. 3 dag jeg ringer. Har nok haft ringet 4-5 gange hver dag. Den der har min sag har jeg ikke kunnet få fat i. De siger han er optaget. men lægger en besked så ringer han straks tilbage. Har ikke hørt en skid endnu.
Det er simpelthen for dårligt. De holder jo tydeligvis folk for nar. Kan da godt forstå at renter og gebyrer er så lave, for de har jo ingen kunder der får de gode gebyrer og renter.
Hold jer fra Basisbank
Jeg har nu flere gange benyttet Basisbank. Altid fået et hurtigt svar!
Det bekymre mig, som chef for basisbanks kundeservice, at du har oplevet lang svartid på din låneansøgning. Hvis du endnu ikke har fået svar, vil du så ikke ringe til mig?
Venlig hilsen
Charlotte Otto
Privatkundechef
Basisbank.dk
I går kom jeg igennem og fik snakket med rådgiveren. Så nu skulle det være på plads