Lån 5000 kr hvor?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej
Jeg står i en situation hvor jeg bor 1 time fra KBH og alt hvad jeg foretager mig er i KBH.
Det koster mig tid og penge, som jeg ikke har råd til. Derfor vil jeg rigtig gerne ind til byen så hurtigt som muligt.
Jeg modtager et pænt beløb penge i august, men da jeg er HELT broke nu, søger et sted at låne SMÅ penge til leje af værelse samt lidt føde.
Jeg har ansøgt på diverse låne-firmaer og hos min bank og er blevet afvist.
Privat lån af venner/familie er udelukket.
Kender I et sted hvor man kan låne et beløb af 5.000-7.000 kr?
Det ville være mig meget behjælpeligt!
Mvh Jonas
Har du ingen indkomst? Det lyder meget underligt at du ikke kan få et bevilget overtræk i banken.
Gå i en pawnshop og få et lån
Er der nogen der har en fornuftig forklaring på det, er det en eller anden stump software der gennemføre nettet efter ord eller kombinationer af ord hvor efter en eller anden i indien eller Kina med Google translate lokker folk til at sende en mail som lokker dem på en lim pind..
Det er jo tydeligvis en eller anden form for svindel.
No shit sherlock