Bank til holding selskab
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Til et nyoprettet holdingselskab skal jeg bruge en bankkonto.
Mit behov er i første omgang en konto (tilhørende mit CVR nummer) og med et tilknyttet visa/dankort til online betalinger og gerne en fornuftig forrentning af indestående – alle bankforretninger skal kunne klares via webbank.
Der vil være minimal aktivitet på kontoen og der er ikke behov for kassekredit; men ønsker ikke at betale en formue i gebyrer til webbank, betaling af regninger etc. – nogen forslag til en velegnet bank?
Min private bank (Sparekassen sjælland) tager 600kr i oprettelse og 65kr/mdr for webbanken – det må kunne gøres billigere?
Håber på et par gode forslag 🙂
Kunne være en mulighed – kræver dog at du er/bliver privatkunde i banken…
Ovenstående er gratis men tror ikke du skal forvente forretning af indestående – så kombiner evt. med:
Hej Morten,
Her er et par muligheder:
https://www.sparekassen-vendsyssel.dk/sparv/Erhverv/ErhvervPLUS/ErhvervPLUS/
eller
https://www.sparthy.dk/erhverv/nyheder
Begge banker ligger højt på risikovurderingen 2011.
Danske Bank er gratis for vores andelsforening, hvorimod Nykredit Bank lige har hævet gebyrerne.
Nykredit. 0 kr. i oprettelse. Kåret som DK bedste netbank, gebyr for netbank +visadebit er 83 kr pr mdr. Betalinger, overførsler osv. på netbanken er gratis. De kræver IKKE at du er privatkunde.
Har de ikke et fordelsprogram for helkunder?