Ingen RKI-Fast indtægt-fast arbejde= Lån—-NEJ det er det IKKE…. Falsk reklame
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej.
Vil høre om andre har prøvet at ansøge om et lån via. nettet.
Det har jeg prøvet, uden held, har prøvet 6 forskellige.
Jeg opfylder alle deres krav:
Ikke i RKI
fast arbejde i gennem 8 år i samme stilling, kommunalt ansat.
Indtægt på ca. 250000
Ingen andre lån
I A-kasse
Dansk statsborger
Og man får ikke begrundelse, men et useriøst autosvar.
Oplevede at ikano finans, midlertidig beviliggede det, og fik papirer fra dem som skulle sendes tilbage, så ville pengene stå på min konto, snart. men fik en mail om at jeg ikke var blevet godkendt….???
Hilsen Henrik
Gå i banken i stedet for at bruge de dyreste finansieringsselskaber der findes.
Mit gæt på dine afslag: Din indkomst er for lille
Helt enig, min opfattelse er at de forskellige selskaber kun tilbyder lån til en fornuftig rente til dem, der egentligt har ikke brug for det grundet en høj indkomst. Hvis du endelig oplever, at de gerne vil tilbyde dig et lån så bliver det i form af et svar i stil med at de desværre ikke kan tilbyde dig deres fordelagtige rente, men i stedet et mindre lån til en rente på 30%.
Hvis du har en fornuftig økonomi, kan afdrage på lånet uden at være flad den sidste uge af måneden og at lånet i øvrigt står i fint forhold til din indtægt så vil langt de fleste banker gerne låne dig pengene – prøv i den egen bank først da de kender dig og din økonomi.
Hej Henrik
Hvis ellers dine oplysninger er korrekte, så skriv dine kontaktoplysninger.
Alt efter hvor meget du vil låne, så burde vi kunne finde ud af noget.
Kan du stå i et register af en eller art? Eller gør din sambo/ægtefælle?