Gentagne forkerte gebyrer hos Sparekassen Sjælland (Max Bank)
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Sparekassen Sjælland (tidligere Maxbank) har i de 10+ år hvor jeg har været kunde hvert år opkrævet gebyrer udover det aftalte. Hvert eneste år. Som regel er det udskriftgebyrer på 2, 4 eller 25 kr. Sammenlagt ikke over 100 kroner per år, bortset fra de år hvor der har været fejl i depotgebyrer.
Mængden af fejl er ikke faldet – tværtimod. Så nu siger jeg farvel til banken.
Til jer der bliver tilbage: Tjek jeres kontoudtog og tjek bankens prislister. Hvis I også oplever fejl, så fortæl om det – eller skriv til kontant@dr.dk
Jeg har oplevet at banken pludselig har krævet et høje gebyr på 500kr. for at spærre mit dankort. Det skete fordi banken selv hævede et beløb der gjorde at kontoen gik i minus hvorefter de straks spærrede kortet! Tidligere har de via sms gjort mig opmærksom på hvis kontoen var i minus men det tjener de jo ikke så meget på. Det er som om at de nu strammer skruen uden varsel. Jeg flytter også så snart som muligt!
Jeg vil fraråde alle at benytte Sparekassen Salling! Det er en røverbank der kun tænker på at malke kunderne.
Er det nu Sparekassen Salling eller Sparekassen Sjælland du har?
Førstnævnte gik konkurs for en del år tilbage og sidstnænvte er en ikke nogen røverbank, men er en bank som mange kunder er meget glade for.
Hvordan kan du tage fejl af Salling og Sjællandske?
.. og det jeg talte om var slet ikke urimelige gebyrer eller strammede gebyrer men gebyrer opkrævet ‘ved en fejl’. Gebyrer som de fjernede når man bad dem om det (evt. efter et par rykkere) men sikkert gebyrer der var så små at kun de færreste protesterede (hvis de overhovedet opdagede dem).