Hjælp til bank skifte..
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej..
Jeg er en ung mand på 26 år, som lige er blevet færdig udlært som Professionel Golfinstruktør.
Jeg ønsker at skifte bank da jeg ikke føler at min bank kan forstå mig.
Er der nogle banker som er mere sportsintreseret end andre??
Jeg har en del studie gæld, 170.000,- for at være helt præsis.Men det har været en indvistering i min uddannelse.
Er der nogle banker som vil overtage det??
Mvh: Michael..
Behøver en bank virkelig være sportsinteresseret? Det rækker vel fint med at være interesseret i penge. Der er ingen her der kan svare på dit spørgsmål, da du ikke giver nogen oplysninger ud over hvor stor studiegælden er. En bank vil som minimum bede dig svare på:
1) Hvor meget tjener du?
2) Hvilken anden gæld har du?
3) Boligforhold (ejer, lejer)
Hej..
Min studie gæld er på 170.000,-
Det er alt den gæld jeg har, jeg skylder ikke mere..
Jeg bor i en lejelejlighed, og ejer ikke noget af større værdi..
Det er da gratis at spørge i forskellige banker, men du skal nok som minimum have et fast arbejde med en god løn. Hvis du ikke kan få bedre renter end du gør idag eller du generelt får nej, så behold lånet i din nuværende bank og flyt resten af dit engagement.
Den forstod jeg ikke helt..?
Flyt resten af hvad..??
Behold lånet..?
Med venlig hilsen
Hvis du ikke kan finde en bank der vil overtage dit lån, kan du flytte din lønkonto alene og stadig betale på lånet til din gamle bank. Nye lån/opsparinger kan du så etablere med den nye bank.