Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Det er besynderligt fordi jeg har haft Saxo Privatbank i adskillige år og ikke blevet opkrævet depot gebyr selvom jeg havde udenlandske aktier. Skrev til dem i morges og de skrev det ikke kostede noget.
Stemmer ikke rigtig overens med deres prisliste. Måske fordi jeg nu er blevet helkunde hos dem.
@jens
Er du så privatebankingkunde? For så vil de opkræve 2500 kr pr år – mod gratis depotomkostninger, og så er man lige vidt.
Men saxoprivatbank har så vidt jeg forstår et begrænset udvalg af udenlandske aktier, der fx ikke dækker sydeuropa. Og for mig er det dette område, der er det interessante de næste mange år.
@Jens
Prøv at checke hvilke lande du har adgang til at handle aktier med. Er sydeuropa med – Spanien, Portugal, Grækenland …
Jeg er privatebankingkunde hos dem, og har pt. kun 1 dansk aktie. Resten står i Nordnet. Har ikke tænkt mig at give 2500 kr. hvis det var.
Prøv og ring til Saxo Privatbank og hør, er sikker på du via Global Webtrader har adgang til de markeder. Jeg har ikke GW, har kun prøvet det af for nogle år siden. Man kunne handle i Frankfurt (udover X-tra). Er sikker på du ikke skal betale depotgebyr.