Netbanker – internet explorer
-
JydenForfatter19-10-2014 17:46
Indlæg
-
19. oktober 2014 kl. 17:46 #94503JydenForfatter19-10-2014 17:46
Jeg har siden fredag morgen ikke kunnet komme på netbanker via internet explorer. Er der andre der har samme problem og er der nogen der ved noget om årsagen ?
19. oktober 2014 kl. 22:39 #210118testForfatter19-10-2014 22:39Har du checket din java? Kan gøres på java.com
20. oktober 2014 kl. 8:42 #210120JydenForfatter20-10-2014 8:42Hej test,
Java skulle være iorden. Den er opdateret i sidste uge. Det er lidt forskellgt hvad de bankerne skriver om problemet på deres login sider – man må bare håber der hurtigt findes en løsning.20. oktober 2014 kl. 9:03 #210122thsvForfatter20-10-2014 9:03Kan let komme på mine 3 banker, så må være et problem for dine banker eller din opsætning.
20. oktober 2014 kl. 18:20 #210132testForfatter20-10-2014 18:20Sidste uge er lang tid for java, check det igen. Der ef telefon storm mod danske bank f.eks hvis deres netbank er nede i bare 5min og internet Explorer er stadig en af de mest almindelige browsere så chance for at problemet er hos dig er høj.
Du kan faktisk også let have fået skaffet dig mallware til. Scan maskine med lavasoft f.eks. Afinstallere browseren Og instaler evt en anden browser.
20. oktober 2014 kl. 20:59 #210136JydenForfatter20-10-2014 20:59Hej test.
Tak for indput.
Har fået løst problemet via en af netbankernes skriftlige oplysninger, der meddelte at der skulle sættes “hak" ved noget der hedder TLS under avancerede indstillinger. Så når FIH på deres login side skriver at NemId arbejder med problemet så ved jeg ikke om det også har noget med nemid at gøre – men nu virker det hos mig.20. oktober 2014 kl. 22:25 #210142peter holm larsenForfatter20-10-2014 22:25Kære Jyden,
Et godt råd, ring til din bank hotline de kan hjælpe dig – dette forum er ikke det rette 🙂
21. oktober 2014 kl. 8:02 #210154testForfatter21-10-2014 8:02Må man spørge hvad version af internet explore og windows du anvender.
Der er sikkerheds risiko forbundet med ikke at opgradere.
Jo det er svært at ude support når man ingen informationer har fra brugere. Det et en af grundende til at supportere tager kontrollen over brugerens pc.
21. oktober 2014 kl. 11:22 #210158testForfatter21-10-2014 11:22ps Det hak ved TLS indstillinger er enten noget du selv har fjernet eller et program har deaktiveret for dig. Så problemet er ikke hos banken eller hos nemide men i din opsætning af internet Explorer.
21. oktober 2014 kl. 22:38 #210164HalliHalloForfatter21-10-2014 22:38Igen et af Jydens surrealistiske spørgsmål, som kunne have været løst ved en opringning til bankens hotline.
Jeg husker tydeligt hans langvarige hetz mod Føtex, da de og flere andre dagligvarebutikker begyndte at opkræve gebyr for at bruge mastercard, ligesom han et utal gange har spurgte om nogen kender til lokale indlånstilbud i banker rundt omkring i landet.
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.