Santander Plus 0.9% 30 dages binding – bedst?
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Umiddelbart bedste mulighed for en opsparingskonto uden risiko og binding? 30 dage er ikke binding i mine øjne.
Har op mod en halv million fra udløbne opsparingskonto som står til 0% i øjeblikket. Er ikke interesseret i at binde dem igen til den rente der tilbydes og aktier tror jeg ikke på som situationen er nu.
Nogle bedre ideer end Santander Plus?
Næ, Santander er bedste alternativ i den kategori
Du skal ud i 2-3 års binding for at opnå bedre rente og selv der er renten kun marginalt bedre.
Ifølge Mybanker.biz kan du opnå 1,35% i rente. Kræver dog mere end dine 700K i opsparing, ved 500K tilbydes blot 1,0%…
Og ved blot 500K i opsparing kan du kun opnå 0,7% via Mybanker ved et års binding eller kortere.
https://www.mybanker.biz/banker/statistik/
Er der nogen rentegevinst ved at vælge Norge eller Sverige, jeg ved der er nogen herinde, der ofte spørger om de 2 lande?
Kursrisiko vil der jo altid være, men kan gå i begge retninger.
Jeg skal åbenbart være glad for min Højrente 31 via Basisbank, der stadigvæk giver 1,0% i rente.
Og kan løbende indsætte yderligere.
ja
Ja, basisbank er en rigtig god bank, som jeg varmt kan anbefale.
Når selv LOLLE-SKRIBENTEN alias Thsv har den, så kan det aldrig gå helt galt, da han altid meget prisbevidst.
Jeg står i samme situation og vil gerne høre, hvilken løsning du valgte og hvorfor.
Mvh
Ole
Valgte Stantander 30 dages binding 0.9%
Har også byttet mit mastercard ud til Santander uden årlige gebyr og ubrugelige forsikringer.
De gebyr og renter bankerne byder os idag er ikke godt nok. Derfor flytter jeg til bedste bud selvom det er relativt små penge det drejer sig om. Så kan de lære det. De skal ihvertfald ikke tjene penge på mine spare kroner
Det var godt Thomas, men er du ikke bange, når banken ikke har en selvstændig konto, man skal overføre til. Har forstået at indskud “kører" over en anden bank.
Jeg nævner det bare, fordi mange herinde tidligere har skrevet, at de er meget bekymrede.
Living on the edge