Kunde i Danske Bank?
-
AnonymForfatter29-11-2015 13:47
Indlæg
-
29. november 2015 kl. 13:47 #95090AnonymForfatter29-11-2015 13:47
Hej alle
Er du kunde i Danske Bank og må jeg stjæle 2 minutter af din tid.
Så håber jeg du vil hjælpe mig med at besvare mit spørgeskema i forbindelse med et semester projektGod dag.
1. december 2015 kl. 9:00 #217556P_VangForfatter01-12-2015 9:00Done 🙂
1. december 2015 kl. 9:34 #217558AnonymForfatter01-12-2015 9:34Tusinde tak 🙂
5. december 2015 kl. 11:00 #217640HalliHalloForfatter05-12-2015 11:00Hvor mange svar har du fået på din undersøgelse?
Vil du oplyse hvad svar du fik?
6. december 2015 kl. 11:28 #217658AnonymForfatter06-12-2015 11:28Jeg har 86 svar.. Må jeg spørge hvad du skal bruge det til? 🙂
6. december 2015 kl. 17:19 #217664onjForfatter06-12-2015 17:19danske bank er ikke til at stole på,tag aldrig dansk bank,
når du bliver ældre vil banken af m dig9. december 2015 kl. 23:38 #217778HalliHalloForfatter09-12-2015 23:38Annie, er du ansat i Danske Bank?
Jeg spørger bare, da bankens logo er trykt på siden, ligesom spørgsmålmålene ses at være formuleret af banken selv.
Og hvad du kan bruge svarene til i en eksamensopgave er mig en gåde……….
10. december 2015 kl. 7:19 #217790AnonymForfatter10-12-2015 7:19Nej det er jeg ikke.
Jeg kan bruge mange af svarene i min opgave, da det viser at der er forskel på hvordan kunderne opfatter banken alt efter hvilket kundeprogram de bruger
10. december 2015 kl. 10:48 #217796testForfatter10-12-2015 10:48Det burde da være en ret indlysende konklusion. har altid undre mig over de vejledere der mener at en sådan undersøgelse giver en værdi til opgaven. Da jeg læste sku vi ha godkendelse til at lade egne undersøgelser indgå i opgaverne hvilket var svært at man så sku vurdere værdien.
er 100% på at du kan finde undersøgelser der dokumentere at en differentierings strategi naturligvis påvirker kundernes oplevelse af dit produkt og din ydelse. Hvis ikke kunderne i det segment du satser på har en positiv opfattelse af dig er den da helt gal.
10. december 2015 kl. 14:47 #217808BertelsenForfatter10-12-2015 14:47Det er klart – jo større engagement des bedre priser…
10. december 2015 kl. 22:02 #217820HalliHalloForfatter10-12-2015 22:02Hvis alle kunder var fornuftige, så havde Danske Bank ikke én eneste Basiskunde, som i stedet burde vælge f.eks CoopBank eller måske Basisbank, som vel er ligeså billig.
Annie, du kan ikke bruge mit svar til ret meget, da jeg ikke tog den alvorligt, har krydset mig af som 18-27 kunde, selvom jeg er ældre, men dit system kunne ikke finde denne fejl, ærgerligt, ikke?
Men håber trods alt, at du alligevel består din eksamen.
Men Danske Bank kan være god nok for 3/4-millionærer, men almindelige kunder bør holde sig langt væk fra denne bank.
For hvem vil ikke gerne spare 500 kr. gode skattefrie kroner. Det svarer til omkring en dagløn for en person på mindsteløn.
Unødvendige penge at forære denne bank, men 64-årige Peter Strårup (tidligere direktør) skal jo også have 3-4 millioner i pension i de næste 2-30 år, så der skal jo penge i kassen. Nu blev jeg også populistisk, ligesom “testmanden" tit er.
15. december 2015 kl. 0:18 #217910HalliHalloForfatter15-12-2015 0:18Annie, hvornår fremlægger du resultatet af dine undersøgelser?
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.