Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
.
Kan se på oversigten, at der opdateres i denne tråd, men de opdateringer må jeg ikke se!
Gad vide, hvad der er galt med Mybanker…
Tror bemeldte b-m og dengahl bare køre en had og misinformations tror mod banknordic. De kan jo i årevis blive ved med ar gentage deres udokumentered påstande, tror sidste opdatering er et punktum hvis du kikker godt efter.
Hvor bliver mine indlæg mon af?
Nu ser det ud til, at indlæggene er kommet tilbage igen.
Rigtig god weekend.
Jeg ønsker for Jer alle, at I ikke er kunder hos Banknordik.
Indlægende har aldrigt været væk men det har dukomentation og troværdigheden heletiden været.
Hov, nu forsvinder indlæggene igen..?
Indlæggene forsvinder ikke. Du skriver kun i tråden så den hopper op i toppen på forsiden.
Find et andet sted at udgyde dit udokumenterede bras
Nå, nu forsvinder mine indlæg igen.
Er der andre, der oplever, at Jeres indlæg også forsvinder?
xxxxx
Thsv, tror ikke men meter på hverken denergahl eller b-m som nok for at blive helt halihalosk er samme person. Der skrives kun for at holde liv i tråden
B-m så nu slipper du for i morgen at skrive. Nej sørme så er de her igen
Hej, jeg er faktisk netop havnet i samme situation som du har været i. Jeg vil høre om hvordan det endte og om du har nogle råd til mig?