Bankskifte umuligt
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Vi anvender cookies og data
Mybanker anvender cookies og data for at levere vores tjeneste, forbedre produktet og for at levere relevant markedsføring af Mybankers tjenester gennem tredjepart.
Du kan selv kontrollere dine indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Du kan læse mere i vores Cookiepolitik og Privatlivspolitik.
Markedsføring
Vi deler dine data med Meta, Google, Bing og Pinterest for at vise dig personaliserede annoncer, målrette markedsføring til dig på andre hjemmesider og optimere vores markedsføring på disse platforme.
Du kan til enhver tid tilbagekalde dit samtykke eller ændre dine cookieindstillinger under Cookiepolitik.
Indstillinger for cookies og data
Her kan du selv vælge, hvilke cookies må deles med tredjepart ved at klikke på de kategorier, som du godkender. Du kan læse mere i vores Cookiepolitik.
Hej. Jeg er lavt lønnet, brutto 14000 kr pr måned, ejer en gård til 180.000 kr, budget på 6000 kr pr måned, ingen Rki registrering men jeg kan ikke flytte fra den dyre Danske Bank til billigere bank da ingen vil tage mig som lavlønnet. Synes det er mærkeligt. Jeg har ingen bank gæld, kun gæld pantebrev i gården.
Hej, mange banker virker desinteresseret. Jeg har prøvet at skifte bank ved tre banker – anbefalet af andre brugere. Desinteresse størst, når man henvender sig med online -skemaer. Havde dog positive erfaringer med at komme ind i filial (når banken har en filial og det har ikke alle).
Hej jeg har kun været i filialer, men nej de vil ikke have mig og budget..,underligt…
Hej Helle,
Du kan jo opsige din budget konto i Danske Bank, og kun have en lønkonto. Også kan du skifte din lønkonto til en anden bank, det må de jo ikke sige nej til. Over tid når du har opbygget et tillidsforhold til den nye bank, kan du jo søge om en budget konto hos dem.
/becool
Ja det kan jeg prøve